طی حکمی از سوی دکتر میر فخرالدینی ریاست واحد یزد ، دکتر مسعود رضا شیشه بر به عنوان مدیر جدید آموزش و همچنین دکتر حمید رضا شرافت را به سمت رئیس دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی معرفی و منصوب و طی مراسمی این دو مسئول معارفه شدند .

  طی مراسمی با حضور دکتر میر فخرالدینی ریاست واحد، اعضای هیات رئیسه ، روسای ادارات و مدیران اجرایی و گروههای آموزشی در سالن کنفرانس حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد دکتر مسعود رضا شیشه بر به عنوان مدیر جدید امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد معرفی و از محمدرضا رحیمی مدیر آموزش سابق این دانشگاه بواسطه زحمات و خدمات ارزشمندشان قدردانی بعمل آمد و همچنین دکتر حمید رضا شرافت نیز به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی معرفی شد . در ابتدای این مراسم دکتر محمد میر جلیلی معاونت آموزش واحد یزد ضمن خیرمقدم ، طي سخناني از زحمات و تلاشهاي ارزنده محمد رضا رحیمی در زمان تصدي مدیرآموزشي دانشگاه قدر داني بعمل آورد و براي دکتر شیشه بر به عنوان مدیر آموزشي جديد دانشگاه آرزوي موفقيت نمود. وی ادامه داد : در زمان رحیمی برنامه های جامع ای در این حوزه شروع شده بود همراه با تشکیل شورای عالی آموزش و با توجه به حساسیت ها و مسائل عمده در این حوزه ، امید واریم تا در روند اجرای سریع برنامه ها و فعالیت ها تسریع شود و همچنین در راستای مشکلات آموزشی و اهداف دانشگاه قدم های بزرگی در این مجموعه برداشته شود . میر جلیلی در ادامه گفت : برای تدوام حیات دانشگاه هریک از مدیران گروه های آموزشی می توانند جهت افزایش کمی و کیفی سطح دانشگاه ، پیشنهادات ، توانمندیها و راهکارهای لازم را ارائه نمایند تا پس از بررسی نسبت به اجرایی شدن آن اقدام شود . در ادامه دکتر میر فخرالدینی رئیس واحد یزد ضمن خیر مقدم از تلاش همه همکاران در عرصه دانشگاه و در همه ی مدیریت ها تشکر کرد و با تاکید ايجاد همفكري و همكاري تمام اساتيد و كاركنان خواستار حمايت تمام همكاران در جهت پيشبرد اهداف عالي دانشگاه شد . رئیس واحد یزد ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهاي رحیمی در زمان تصدي مدیر امور آموزشي و ابراز خرسندی از حضور دکتر شیشه بر درحوزه آموزشی از همکاران این حوزه خواست با توجه به حساسیت این بخش تمامی سعی و تلاش خود را در جهت پیشرفت این حوزه بکار گیرند . وی دانش، تجربه و توانمندی دکتر شیشه بر را به عنوان ویژگی های مدیر جدید امور آموزشی دانست که می تواند در حوزه آموزشی کمک و وظایف محوله را بنحو احسن انجام دهند . دبیر هیات امنای استان یزد افزود : بحمد ا... مسائل برون سازمانی مرتفع شده و برای جذب دانشجو باید زیر ساختارهایی تهیه شود و مدیران گروه های آموزشی باید در این راه ایده ها و طرح های خود را ارائه و تلاش کنند ، همچنین بیشتر به بعد های پژوهشی و کارهای علمی و تحقیقاتی را دنبال کنیم . میرفخرالدینی تصریح کرد : فلسفه دانشگاه کیفیت است و با داشتن پتانسیل لازم باید تلاش کنیم تا کیفیت کار را در تمام عرصه ها بالا ببریم و توسعه کمی و کیفی دانشگاه باید هدفمند باشد . رئیس واحد یزد در بخشی از سخنان خود به وارد شدن دانشگاه به مرحله جدیدی که کاهش میزان وابستگی دانشگاه به شهریه های دانشجوئی را به همراه خواهد داشت ، اشاره کرد و افزود : این امر از طریق شرکت های دانش بنیان، تجاری سازی تحقیقات ، ارائه ایده های کاربردی در این خصوص و همت والای کارکنان و سایر پژوهشگران محقق خواهد شد . دکتر میر فخرالدینی درادامه از انتخاب دکتر شرافت به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه ابراز خرسندی کرد واظهار داشت : با توجه به شناخت ، قابلیت و تجربه ایشان اطمینان دارم با تلاشی که خواهند داشت بتوانند این دانشکده را تحت یک چار چوبی ساماندهی کنند و همچنین از آنجایی که رشته های فنی و مهندسی در طرح های پژوهشی و فنی جلو دار هستند بتوانند مرکز تحقیقات مهندسی را در این دانشکده راه انداری نمایند . در ادامه مدیر جدید آموزش و رئیس دانشکده فنی مهندسی به ارائه برنامه ها و فعالیت های خود پرداختند . لازم به ذکر است در پایان با لوح تقدیر از زحمات مدیر اسبق آموزشی تقدیر و احکام مدیر جدید آموزش و رئیس دانشکده فنی و مهندسی به آنها ابلاغ گردید .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا